Tudung Aidijuma Giveaway by Anies

Hey semua!

Harini aku nak lari sikit dari konsep asal sebab nak masuk satu giveaway:
Tudung Aidijuma Giveaway by ANIES
Untung-untung dapat sehelai bawal Aidijuma free.. kikiki.



Sebenarnya zaman aku study universiti dulu aku lebih kepada shawl-person. Bagi orang lain waktu tu memanglah macam payah je nak berbelit-belit bagai tapi bagi aku shawl pada zaman study sangat mudah dan praktikal. Tak payah suluh cermin pun jadi. Kendian masuk alam pekerjaan aku mula jadi bawal-person. Konon nak nampak matured dan educated, kui kui. Last sekali nampak macam budak sekolah je.

Aku baru tahu fasal bawal Aidijuma ni Aidilfitri tahun lepas, memang aku lembab sikit hal-hal perempuan ni. Itu pun sebab kakak aku hajak gi butik dia dekat satu mall tu. Aku ngikut jelah sebab pada asalnya kakak aku tu yang beriya nak cari tudung raya. Satu sebab utama aku tak rasa teruja nak ke butik Aidijuma ni sebab aku ingat harga dia vas-da-bombTapi rupanya boleh dapat dengan harga serendah RM10 sehelai!





Sampai dekat butik tu, aku jadi serupa orang hilang pedoman pilih corak dekat offer-bin. End-up kakak aku tak beli apa-apa pun aku yang dapat empat helai tudung, huaahaha. Dan, aku sangat lah suka pakai bawal Aidijuma sampai sekarang. Kain dia tak macam bawal lain yang aku beli, tak terlalu licin, tak terlalu stiff, just perfect dan senang dibentuk. Tapi koleksi white-label lah. Label kaler lain aku tak pasti sama ke tak jenis fabriknya.



Berminat untuk join jugak? Boleh lah klik banner segmen di atas yang akan membawak korang terus ke blog Anies. Hope aku dapat menang, berkenan sungguhk dengan Aidijuma kaler biru tu!


Bawal untuk si gadis manis! 

19 comments:

I know you got something in mind, c'mon spill it out!

  1. terkejut beruk sbb first time tgk entri giveaway dekat blog ni. kekeke

    ReplyDelete
  2. all the best, moga dapat tudung aidijuma yang diingini. cewahhh :D

    ReplyDelete
  3. Kita pun suka pakai bawal. Tapi sesekali tu belit gak shawl. Hehe

    ReplyDelete
  4. Gudluck .
    Semoga zyra menang bawal yg fully heart shape + candy color Gitu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Namy, ahahaha why lah tht particular design, nk bg gua nmpak ayu ke? ;p

      Delete
  5. baru gi butik dah hilang pedoman. Kalau hang duk bangi selangor, x tau jadi apa.

    Bangi = sugarscarf, fareeda, sweethoney, etc. Pusat perbandaran shawl, tudung2 dan seangkatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha hiperbola je tu. actually aku tak berminat pun tudung funky2 jual jenama ni, tetambah harga melampau2 mmg tak lah.

      Aidijuma je aku suka sebab simple n murah

      Delete
  6. ooo ada term shawl-person n bawal person ya? hehehehe

    ReplyDelete
  7. GOOD JOB n terima kasih kerana sudi support n join GA sy... insya allah...ada rezeki pasti tak ke mana2...

    terima kasih sekali lagi.

    salam ukhuwah,
    anies

    ReplyDelete
  8. Saya baru tau pasal AJ bulan April lepas. Lagi slow. Hahaha

    "Kau pakai AJ ke?"
    "AJ pe benda ????"
    "Aidijuma"
    "Aidijuma ?????"

    Hahahahahahaha XD Pestime beli AJ pun beberapa minggu lepas. White label jugak.. Tapi RM13 aaa... Huhu

    Apa apa pun, all da best ! Semoga koleksi AJ bertambah :)

    ReplyDelete
  9. goodluck! dah lama tak masuk giveaway2 ni..heheh

    ReplyDelete
  10. Good luck... saya pun join GA ni... moga ada rezeki kita berdua... hehehe

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape