Pemalu Tapi Peramah

Hey guys.

Aku pemalu.
Tapi entah kenapa bila aku cakap aku pemalu, aku diketawakan teman-teman.
Sebab aku dah selesa dengan mereka.
Mereka pun dah biasa dengan the other side of me yang kononnya funny.
Jadi mereka terlupa keadaan aku semasa awal perkenalan dulu.

Aku pemalu!
Dan sering kali jugak dikatakan sombong..


Ahad nanti, insyaAllah I will meet a group of people.
Kami tak pernah berjumpa.
Tapi bila dalam group alam maya mesranya mashaAllah.
Aku sedikit gementar sebenarnya, takut aku ni tidak menepati piawaian ekspektasi mereka.
Entah apa yang aku mengarut ni?

Guys, just bear this in mind: Zyra pemalu.
Nuff said.


Really looking froward to meet you guys. And you, yes, you. Please make it happen. 
\

30 comments:

I know you got something in mind, c'mon spill it out!

  1. gud luck in meetg the poeple....hehehe....

    ReplyDelete
  2. Sama lah.. kawan-kawan semua x percaya skrg dah jadi introvert.. Lol

    ReplyDelete
  3. hahaha. all the best. i know the feeling. normal kot mula2 kenal malu hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha kan.. xkn mula2 kenal dh nk hura hara.

      Delete
  4. erk. haaha... all the best for you xD

    ReplyDelete
  5. all the best! sama mcm saya, kat alam maya je riuh sikit, dunia sebenar pemalu sebenarnya

    ReplyDelete
  6. Hmmm.. Biasa kot ni kt alam maya boleh relax je bergurau mcm dh lama kenal, tp bila jumpa depan2 jd awkward. Introvert kan... Ni mesti group pelukis ni yg kau nk jumpa...all the best la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha sebenarnya aku cite pasal kawan alam realiti tp ntah kah semua oeg faham alam maya je, point tak sampai.

      Huhu dh kenapa semua org wish luck niii, mcm nk ambik exam pulak rasa.

      Taklah, aku nk g jumpa group MLM

      Delete
  7. Rasanya majoriti orang miliki masalah yang sama.
    Memula kenal macam tersipu sipu kepit peha.
    Bila dah kenal haaaaahhhh terkangkang macam dunia ini kita yang punya.
    Hahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehehe.. tgh describe diri sendiri ke tu? ;p

      Delete
  8. Eh, samalah. Saya pun pemalu orangnya... hua hua hua

    ReplyDelete
  9. salam, terbayang diri sendiri dalam entry ni huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama pun kehalusan dan kelembutan, mestilah pemalu kan, hehe

      Delete
  10. tu laa awal2 awkward nak matiyyyy,lepas lama kenal baru boleh show the true colour huwaaa..lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kalau awl2 tunjuk true color takut org lari pulak kan, hekhek ;p

      Delete
  11. hahaha samalah fieyqa pun pemalu tapi orang semua tak caya, lol

    ReplyDelete
  12. Hurrmmm... macam mana perjumpaan group tu wahai Zyra yang pemalu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah berjalan lancar tanpa perlu masuk ke dlm cengkerang, they are awesome!

      Delete
  13. yup, mmg mcm ni. hahaha
    mula2 kenal segan2
    dah kenal mcm2 kerenah keluar

    ReplyDelete
  14. haha,, me too, bila first kenal, senyum je manjang, ckp sikit2, bila dh lama kenal, omg,,hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha boleh geng ni, jom kenal dgn lebih mendalam? Ehwah

      Delete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape